    From: Imka <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankomatowy zwis z rana i ciekawostka z Auchan
    Date: Sun, 22 Dec 2013 11:21:30 +0100

    Dnia Sun, 22 Dec 2013 10:33:30 +0100, neoniusz napisał(a):

    > Poszedlem sobie dzis z rana do Euronetowego bankomatu. Niby wygladal OK,
    > ale z drukarki zwisalo stare potwierdzenie, standard. Wkladam karte -
    > nic. Zero reakcji. Czekam i czekam i czekam. Nic. Juz zaczalem dzwonic
    > na infolinie, ale w koncu widze, ze pojawil sie ekran ze sprawdzaniem
    > karty. Po okolo 2 minutach od wlozenia karty. Wczesniej nic, naciskanie
    > guziczkow nic nie dawalo.

    Już od jakiegoś czasu (rok? dwa lata?) zauważyłam bardzo (bardzo!) duże
    spowolnienie w działaniu bankomatów Euronetu.
    Opisany przez Ciebie objaw trafił mi się ze dwa miesiące temu, też już
    zaczełam myśleć że zadławił się biedaczek na śmierć moją kartą, ale po
    paru dobrych minutach wszystko poszło.

    Dziś by pewnie powiedzieli, że to z racji zwiększonego ruchu
    świątecznego, ale i tak niemiło.

    Używałam do tej pory prawie wyłącznie Euronetów, ale trzeba będzie
    przetestotować inne bankomaty na codziennych trasach - może jednak
    działają nieco szybciej...?

    --
    Imka