eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Bankomaty] Wielka zwała!!Re: [Bankomaty] Wielka zwała!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!polnews.pl!not-for-mail
    From: "Hubert123" <h...@b...poczty.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Bankomaty] Wielka zwała!!
    Date: Mon, 04 Oct 2004 13:51:29 +0200
    Organization: PolNEWS - http://www.polnews.pl
    Lines: 47
    Message-ID: <04100413512959@polnews>
    References: <04100400212932@polnews> <cjr2uk$8hp$1@news.onet.pl>
    <04100411210859@polnews> <cjr6bl$jo9$1@korweta.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: swift.atra.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: swift.atra.com.pl 1096890689 25594 194.181.190.181 (4 Oct 2004 11:51:29 GMT)
    X-Complaints-To: h...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Oct 2004 11:51:29 GMT
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 213.184.2.200
    X-Original-NNTP-Posting-From: wgg-igg-072.uwm.edu.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:318429
    [ ukryj nagłówki ]

    >Przyzwoitość i zdrowy rozsądek nie idą w parze z regulaminem banku :)

    No niestety - ale w takiej sytuacji poznaje się czy bank naprawdę szanuje
    swoich klientów i rozumie, że wina leży po jego stronie.

    >Ale daj znać czy coś wywalczyłeś :)

    OK.


    stępnie dowiedziałem się, że nie było awarii, tylko "po prostu" skończyła się

    gotówka w bankomatach "bo jest weekend". Panienka z kartolinii PKO BP
    stwierdziła ponadto, że "skoro w mieście jest 13 bankomatów, to powinienem
    sprawdzić pozostałe, a nie tylko 4". Poprosiłem o rozmowę z kimś z nadzoru.
    Rozmówca był rozsądny. Przyjął w szczególności moją uwagę, że komunikat na
    ekranie bankomatu nie powinien sugerować, że to jest jakaś przejściowa rzecz,
    która "wkrótce" się zmieni, bo to jest dezinformacja (byłem w tym samym
    bankomacie o godz. 14, 20:30 i 23:30 - ten sam komunikat). Pomijam tu kwestię
    tego, czy rzeczywiście bank nie jest w stanie napełnić gotówką bankomatów tak,
    by jej wystarczyło do końca weekendu.
    Ponadto zapytałem, czy bardzo wielkim problemem byłoby napisanie takiego
    oprogramowania bankomatów, które w takiej sytuacji (braku gotówki czy innej
    usterki) wyświetlałoby konkretny komunikat ("Brak gotówki. Najbliższy sprawny
    bankomat - ul. ....."). Przecież nie jest to niemożliwe, skoro bankomaty
    działają online i - jak stwierdził pan z kartolinii PKO - mają oni bieżący
    podgląd i wiedzą, który bankomat jest sprawny, a który nie.
    Odrębną kwestią, którą poruszyłem w rozmowie, jest brak przepływu informacji w
    sprawie bankomatów pomiędzy poszczególnymi komórkami w PKO BP SA (tzn. tymi
    osobami od bankomatów i operatorami Inteligo). Dlaczego operatorzy Inteligo,
    do których zwracałem się wczoraj dwukrotnie nie umieli ani skierować mnie do
    tej kartolinii, ani tym bardziej samodzielnie uzyskać tam informację na temat
    działania bankomatów? Ja nie znałem numeru tej kartolinii - wyszukałem go
    dzisiaj w internecie.
    Akurat tak się składa, że nie mam samochodu, żeby objechać miasto i sprawdzić
    wszystkie 13 olsztyńskich bankomatów PKO BP. A komunikacja miejska w niedzielę
    wieczorem nie sprzyja organizowaniu takich wycieczek (poza tym zamierzałem
    pójść do kina, a nie zajmować się inspekcją bankomatów - oczywiście, kino też
    nie posiada terminala kartowego :/).

    Pozdr.
    H.
    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1