  • Data: 2012-11-16 08:52:43
    Temat: Re: Bankomaty na odcisk palca
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-16 08:41, Marek pisze:

    > A ja w ogóle nie rozumiem po co te zachwyty nad bankomatem, zlikwidowac
    > w ogóle gotówkę, gdyby były tylko płatności elektroniczne bankomaty nie
    > byłyby potrzebne. Prowokacyjnie zapytam: na co komu gotówka? :)

    Po to, żebyś mógł zapłacić komu chcesz, kiedy chcesz, bez pośredników i
    bez prowizji. Pytanie "po co gotówka" to jak pytanie "po co mam sobie
    sam gotować, nie lepiej, że będzie mi gotować państwo"? Może dla Ciebie
    lepiej, ale nie ma powodu, abyś swój zniewolony umysł rozprzestrzeniał
    na inne, zdrowe, osobniki :)

    --
    Liwiusz