  • Data: 2009-08-12 18:53:40
    Temat: Re: Bankowa cosa nostra nie ustaje w wysiłkach...
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "szczurwa"
    news:5c976367-04cd-4397-9bd6-6d865cd1b1ef@w41g2000yq
    b.googlegroups.com

    > Myślę, że byłby to krok w dobrym kierunku. Minimum biologiczne jakoś
    > byłoby zapewnione, natomiast koszty pozapłacowe byłyby niższe.

    IMHO należy dążyć do tego aby każdemu pracującemu Polakowi zapewnić równą i
    jednoczeście godziwą emeryturę. Jaka ona ma być. Jeżeli ten system miał by
    być wprowadzany dzisiaj to uważam, że kwota ok. 1500 zł była by OK. Po za
    tym (mam świadomość, że moje rozumowanie może być błędne) system oferujący
    wszystkim równe emerytury był by swoistego rodzaju impulsem do oszczędzania
    na starość.
    Niestety to tylko luźne przemyślenia, które raczej nie mają szansy na
    większy sukces w kraju nad Wisła, a szkoda bo może w jakimś stopniu ukręcono
    by łeb patologią, które w sferze szeroko świadczeń emerytalno - rentowych
    niestety występują na dużą skalę.