  • Data: 2010-12-24 07:21:13
    Temat: Re: Bankowe hity i upadki 2010
    Od: Szymon <...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydales w tym roku kilkadziesiat tysiecy zlotych na piatkowe zakupy w
    > markecie? Łał!

    Wbrew pozorom jest to dość proste. Wyobraź sobie, że przeciętny koszyk
    dla rodziny to 200zł. Pomnóż przez 50 tygodni w roku i już masz 10.000.
    Do tego dodaj, że można tam kupować nie tylko jedzenie, ale i sprzęt
    elektroniczny. Wystarczy nabyć telewizor i już jesteś +300zł. Wyrabiając
    kartę Carrefour śledzę promocje tam i tam kupuję po prostu. Czasami nie
    przegapiam prawdziwych okazji. Całkiem realny przykład: laptop Lenovo
    3GB RAM 500GB HDD za 2199. W gazetkowej promocji przeceniony na 1999. Do
    tego dawali e-bon 200zł, a kupując go w piątek dostałem jeszcze 200zł z
    karty. Czyli nabyłem taki sprzęt za 1600zł. W stosunku do ceny
    pierwotnej jestem +600zł. Laptop użytkuje moja koleżanka, która akurat
    potrzebowała, ale gdy opowiedziałem historię w pracy to wyszło, że
    jeszcze 3 inne osoby chciałyby z tego skorzystać. Więc wiesz... Patrzę
    na to tak - gdybym nie miał karty to pewnie nie śledziłbym promocji i
    nie kupował w Carrefour, ergo nie miałbym zysków z karty.