  • Data: 2010-12-26 20:35:41
    Temat: Re: Bankowe hity i upadki 2010
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 23 Dec 2010 21:10:57 +0100, Ra napisał(a):

    > dopiero teraz się doczytałem że dają 1% od wpływów

    Od najwyższego wpływu w danym okresie.

    > - to całkiem ładnie
    > szkoda tylko że jest ograniczenie na 50*12 - 5*12zł = 540 rocznie
    > Ma ktoś cynk kiedy kończy się ta promocja ;)

    Studiuję regulamin i wcale nie wygląda to tak różowo, jeśli chcemy sobie
    sami nabić te przelewy:

    "Podstawę naliczenia Premii stanowią wpływy środków pieniężnych na Konto
    Uczestnika pochodzące z rachunków prowadzonych przez inne banki lub przez
    Bank, z wyjątkiem wpływów z rachunków prowadzonych:
    - przez jakikolwiek bank na rzecz Uczestnika, lub
    - przez Bank na rzecz klientów detalicznych."

    Czyli tylko umowa o pracę? Bo ten kwantyfikator wyklucza własne konto
    firmowe.

    Choć gdyby tak przesłać przez BlueCash to nie będą się mieli do czego
    przyczepić...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl