  • Data: 2008-02-07 09:06:06
    Temat: Re: Bankowe lokaty a belka
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Lut, 09:19, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Tak się ostatnio zastanawiałem... Czemu banki tak chętnie wspierają aparat
    > nacisku (US) rabując klientów z belkowego?

    A kto im tak naprawdę daje zarobić? Klienci czy Państwo, które
    reguluje stopy procentowe, obowiązkowe rezerwy i wydaje zezwolenia?

    Kogo więc muszą i w co całować, a kogo mogą mieć głęboko we
    własnej? :-)

    Ale z drugiej strony - trzeba propagować ten pomysł (albo inny: np.
    poniesienie maksymalnej liczby emax+ do 1000), bo w dobie walki między
    bankami może któryś podchwyci.
    A poza tym - w końcu nie wszystkie banki muszą mieć zezwolenia
    polskiego aparatu ucisku.

    --
    Jarek