eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBankowe tsunamiRe: Bankowe tsunami
  • Data: 2009-04-10 12:25:39
    Temat: Re: Bankowe tsunami
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kamil Jońca pisze:
    > "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> writes:
    >
    >> Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >> news:871vs0g8s6.fsf@kjonca.kjonca...
    >>> Mamy. Co ważniejsze, więksszość tych oddziałów można by spokojnie
    >>> zamknąć i wstawić na to miejsce wpłatomaty lub wielofunkcyjne
    >>> terminale. I wyszłoby na to samo z punktu widzenia klienta.
    >>> Ale niestety taka maszynka nie wciśnie emerytce KK czy funduszu akcji.
    >> Po wielu latach obcowania z bankami internetowymi, gdy zebrałem mnóstwo
    >> doświadczeń polegających na czasochłonnej telefonicznej i listownej
    >> komunikacji porównywalnej z pisaniem na Berdyczów, ja wolę pójść do oddziału
    >> i załatwić swoje sprawy od ręki.
    >
    > A ja jakoś nie widzę różnicy. Poza może mbankiem, który jest klasą samą
    > dla siebie :)

    Po doświadczeniach przy zakupach na Allegro w życiu się nie zdecyduje
    żeby nie mieć tylko konta w bankach z kontaktem możliwym tylko przez
    kuriera.

    Mieszkam w dużym mieście ale niestety na jego peryferiach. Tutaj jak mi
    kiedyś jeden kurier szczerze powiedział: "mi sie na takie zadupie do
    prywatnej osoby nie opłaca specjalnie przyjeżdżać, proszę sobie paczkę w
    magazynie odebrać",a o czymś takim jak umawianie się na popołudnie to
    mogę zapomnieć.

    --
    Pozdrawiam
    Sebastian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1