eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBankowe tsunamiRe: Bankowe tsunami
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankowe tsunami
    Date: Fri, 10 Apr 2009 17:18:42 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 15
    Message-ID: <m...@i...localdomain>
    References: <grks3a$lo9$1@news.onet.pl> <grmvdp$8tv$1@inews.gazeta.pl>
    <grn143$soc$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cqn198.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1239377273 7256 83.31.245.198 (10 Apr 2009
    15:27:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Apr 2009 15:27:53 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:Kg/BLZvrWviJXk1NvuuukuvFCXM=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:483345
    [ ukryj nagłówki ]

    "Baloo" <b...@o...eu> writes:

    > Mamy. Co gorsza te oddziały to tylko pic na wodę, bo wszelkie
    > ważniejsze decyzje podejmowane są na szczeblach centralnych. A w
    > oddziale to można sobie najwyżej popitolić o dupie Maryni, zapoznać
    > się z nową ofertą i tyle. Obsługa jest najczęściej na tak żenującym
    > poziomie, że naprawdę dziwię się jak można płacić takim ludziom za ich
    > brak wiedzy i kompetencji.

    Wiedza i kompetencje nie biora sie z powietrza ani w tym przypadku ze
    studiow nad bankowoscia, a (przynajmniej glownie) z praktyki. Jesli przy
    kazdej wizycie w np. Millennium widze tam nowych pracownikow, to trudno
    zeby bylo inaczej.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1