  • Data: 2011-11-06 13:40:22
    Temat: Re: Bankrutują czy nie bankrutują ...
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Endriu, zapodajesz 10tki linków i dziwisz się ze potem gadasz sam ze
    sobą.
    > W dalszym ciągu nie wiem, konkretnie o jakie obligacje chodzi w tych
    > twoich
    > komunikatach. Może kończy się jakaś seria 10letnia ale na pewno jedna taka
    > seria nie opiewa na 160mld. Może kończy się jakaś seria puszczana dla
    > inwestorów dużych np. denominowana w Euro.
    > Jeśli Twoi informatorzy (media) podają jakies liczby to powninni się
    > określić skąd je wzieli w przeciwnym razie dla mnie to bzdury. I nawet
> [...]

    Nie no Root gdyby Donek nie mał szmalu na wykupienie poszczególnych emisji
    obligacji to i emisyjna cena na rynku wtónym musiała by spać o adekwatną
    proporcję (taj jak to pokazuje Kolany na przykładzie greckich obligacji). Po
    prostu lepiej poinformowani od nas wiedzą, że Donek będzie miał te
    pieniądze, bo gdyby ich miał nie mieć (miał np. tylko na 50% kwoty
    potrzebnej do wykupienia obligacji) to cena na rynku wtórnym takiego np....

    TZ0212
    http://stooq.pl/q/?s=tz0212&c=3y&t=c&a=lg&b=0

    ....musiała by wynosić nie 100 a 50 zł....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/