eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBarclays wprowadza autorski projekt autoryzacji kart w internecieRe: Barclays wprowadza autorski projekt autoryzacji kart w internecie
  • Data: 2005-03-21 18:51:07
    Temat: Re: Barclays wprowadza autorski projekt autoryzacji kart w internecie
    Od: "radon" <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Barclays, jeden z największych brytyjskich banków, jest w trakcie rozmów
    > z czołowymi brytyjskimi detalistami, na temat planów wprowadzenia
    > kieszonkowych urządzeń do identyfikacji klientów podczas internetowych
    > zakupów.
    > http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,9816
    >
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRnews.pl
    > Banki, karty, konta oraz public relations.
    > Zadbaj o swoje pieniądze!

    Obawiam się , ze taki system się nie przyjmie powszechnie . Vasco to znany
    producent tokenów , to kolejny rodzaj takiego urządzenia. Niestety po stronie
    serwera musi być dokładnie ten sam generator . Ostatnio testowałem Token RSA,
    do zwykłej autoryzacji, kiepsko to działa niestety.
    Podpis elektroniczny na karcie chipowej (ew. wpisywany do TSM na płycie
    głównej w przypadku staego uzywania) eliminowałby takie kombinacje.