    From: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BePeHahahahaha pobil rekord swiata
    Date: Sun, 30 May 2004 21:43:25 GMT
    Sender: g...@p...onet.pl@v20-s1.itpp.pl

    On Sun, 30 May 2004 13:21:00 +0200, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >Hmmm, prawde mowiac nic z tego co znalazlem na stronach mBanku nie
    >zrozumialem, poza tym, ze ma do mnie ktos zadzwonic na wskazany numer. ;-)

    >Cholera, moze tak zrobie jednak.
    >
    >Bartol

    W regulaminach powinien byc punkt: "bank moze odmowic otwarcia
    rachunku bez podania przyczyny". Gdybym byl mBankiem to w przypadku
    Bartola zastosowalbym go bez wahania ;)

    G.

    PS.
    Przypominam niniejszym, ze konto w mBanku "otwierasz" juz od kilku
    miesiecy, wiec bardzo prosze, abys darowal sobie zale w najblizszych
    dniach na temat tego, ile to juz biedny czekasz na otwarcie konta albo
    ze wplaciles kase ale jeszcze nie mozesz wyplacic...