  • Data: 2004-05-31 14:13:54
    Temat: Re: BePeHahahahaha pobil rekord swiata
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Bartol Partol" odpisał:
    > A skad wiesz, ze nie jestem takim klientem? Ze nie testuje nowego banku?
    > W kazdym razie BePeHahahahaha test oblalo.

    Bartolu! Gdybyś był zamożnym klientem nie narzekałbyś na grupie. Dostałbyś
    np. piękne pióro Cartiera ze złotą (18K) stalówką jako rekompensatę za
    niedoskonałości wdrażanego systemu i zapomniałbyś o wszystkich problemach.
    Swoją drogą, banki nie służą do testowania, ale do korzystania z nich przez
    klientów i generowaniu zysku banku. Z BPH jestem zadowolony jak z żadnego
    innego banku!

    >Rozumiem tez, ze jesteś bogatym klientem i masz generalnie w dupie, czy
    >bank Ci zablokował 200 zl, czy 5000. To nie sa kwoaty, o ktorych w ogole
    >warto rozmawiac. A jak pojdziesz do sklepu i karta nie zaplacisz, bo
    >bankowi cos sie z lekka walnelo i na koncie za duzo zablokowal (albo
    >klamal co do wysokosci salda), to z duma rozgladasz sie dookola, zeby
    >wszyscy zobaczyli jak wyglada prawdziwy klient BePeHahahahaha. ROTFL

    Stosuję dywersyfikację kredytową, mam kilka kart (z których korzystam!) i
    noszę gotówkę.
    Dobrze że zapisałeś się do mBanku, może tam jakaś złota rybka będzie
    spełniała Twoje życzenia.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler