  • Data: 2004-05-31 14:36:14
    Temat: Re: BePeHahahahaha pobil rekord swiata
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartol Partol" napisał:

    > Wiesz co, zalosny jestes.

    Ty mnie tak odbierasz. Jestem inteligentny, wykształcony, zdrowy,
    wysportowany, mam międzynarodowe kontakty, większości facetów na widok mojej
    dziewczyny staje, a że przy tym jestem "żałosnym chamem"? "Nobody is
    pefect!" Bartolu, nasze światy są diametralnie różne. Ja wiem jak to jest
    być biednym, ale Ty nie wiesz jak to jest być bogatym. Pomimo różnicy zdań,
    szanuję Ciebie i Twoje opinie.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler