  • Data: 2004-05-31 21:02:30
    Temat: Re: BePeHahahahaha pobil rekord swiata
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-05-31 22:17, Użytkownik d...@a...pl napisał:

    > Kiedys zlozylem lokate przez Sezam - srodki z konta zniknely od razu, a lokata
    > pojawila sie dopiero dwa dni pozniej. Jesli w ogole sie pojawila, to jest OK -
    > takie bylo stanowisko banku.

    To było w starym, czy nowym sezamie? Nie wiem, może jestem
    szcześciarzem, ale u mnie na prawdę wszystko działa jak należy. Nie
    miałem problemów z powiadomieniem, z lokatami też nie (aż przed chwilą
    sprawdziłem, założyłem, zamknąłem i tak w kółko 3 powtórki). Co do
    salda, fakt, czasemi Middleware pada (jest info na stronie jakby co),
    ale to chyba cecha każdego "marmurka", to nie bank typowo internetowy,
    gdzie (w ogromnym przybliżeniu) wszystko odbywa się przez jeden system
    transakcyjny, tutaj są oddziały, internet, osobny system do obsługi
    kart, więc jak sam widzisz, wystarczy że jednen "element" pada i już
    są rozbierzności.
    Sam też mam kilka uwag do sezamu (nie jest on idealny) i walcze od
    jakiegoś czasu z adminami o to, żeby zaczeli brać pod uwagę zdanie
    użytkowników, średnio mi to wychodzi :|

    > Co pozostawiam bez komentarza.

    Ideałów nie ma, wszystkie błędy trzeba wytykać (ale nie w sposób w
    jaki robi to partol - bo jest to nudne) bo chyba tylko (a jeśli nie w
    ten, to w jaki??) w ten sposób ktoś (kiedyś:>) zauważy, że to co miało
    być śliczne, piękne i w ogóle cacy jest "takie sobie".

    Pozdrawiam:)
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl