  • Data: 2004-05-31 20:33:09
    Temat: Re: BePeHahahahaha pobil rekord swiata
    Od: "yayco" <i...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Z awansu hmmm, czy aby na pewno społecznego?

    Każdy awans jest społeczny per se, ale mnie się rozchodziło o odniesienie do
    dawnego "nie matura lecz chęć szczera...". Mam wrażenie, że ów poster ciągle
    odnosi sę do świata z którego, jak mi się zdaje wyszedł. Nie widzę w tym nic
    złego, bo pionowe przemieszczenia są zdrowe dla struktury społecznej, ale w
    jego przypadku zdaje się przyplątał się narcyzm. Albo jeszcze gorzej -
    zagubienie w nowym nieznanym świecie.
    Nie bardzo umie się znaleźć w nowej sytuacji i musi sam siebie umacniać.
    Takie coś nazwać można po staropolsku wysferzeniem, albo bardziej uczenie
    anomią ze wzbogacenia. Ruscy mają na to przysłowie "iz żyru zbiesits`a", co
    sę tłumaczy od tłuszczu zwariować

    yayco (bardzo dzisiaj ph.d.)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl