    From: Ra-Ash <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Beda sprawdzac nasze majatki
    Date: Thu, 29 Aug 2002 14:28:43 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@charon.comprze.com.pl

    > Chwilunia... To dotyczy wszystkich obywateli? I teraz KAŻDY musi
    > _udowadniać_, że swój "majątek" (składający się z mieszkanka, maluszka i
    > paru mebli) zdobył w sposób legalny?

    Za Rzepichą odnośnie projektu Deklaracji Podatkowej:

    /cytat mode on

    - Nie będą musiały w niej być ujęte: ruchomości będące wyposażeniem
    gospodarstwa domowego
    o jednostkowej wartości nie przekraczającej 10 tys. zł (z wyjątkiem
    dzieł sztuki); dzieła, które
    stworzyliśmy sami; lokal mieszkalny o powierzchni nie większej niż 70
    mkw. (o ile podatnik nie
    ma innych nieruchomości); przeciętna wartość lokalu to ok. 170 tys. zł;
    środki transportu o łącznej
    wartości nie większej niż 80 tys. zł; pozostały majątek, w tym
    szczególnie pieniądze; łączna wartość tej
    kategorii nie może być wyższa niż 100 tys. zł; rzeczy i prawa majątkowe
    związane z prowadzoną
    działalnością gospodarczą (z wyjątkiem nieruchomości); zapasy, surowce,
    materiały, półfabrykaty,
    wyroby do prowadzenia działalności gospodarczej.

    - Małżonkowie będą mogli przedstawić wspólną deklarację.

    - Nie będą jej składali rolnicy, jeżeli od 1990 roku nie kupili gruntów,
    nie wybudowali obiektu budowlanego i nie uzyskują przychodów, które
    trzeba opodatkować podatkiem dochodowym.

    /cytat mode off

    wiec zdecydowana wiekszość obywateli się nie załapie.

    > A co z jedną z podstawowych zasad państwa prawa - konieczności udowodnienia
    > WINY a nie niewinności?

    puk puk pobudka, tutaj trzeba udowadniać, że się jest niewinnym ;-)
    najpierw płacisz kare dla US a potem moze sie sadzic jak Cie na to stac,
    wiec czemu nie pojsc dalej :-)
    Jesteś winny dopuki nie udowodnisz swojej niewinności ...
    Swoją drogą co za bezczelność zmuszać mnie żebym odwalał całą robotę
    za skarbówke i jeszcze sie tym szczyć jako nowoczenym rozwiazaniem...
    Zdrófka

    Ra-Ash

    P.S. Przeczytałem "beda sprawdzac nasze majaki" ;-)
    Permamenta inwigilacja !!