  • Data: 2012-08-14 10:00:23
    Temat: Re: Będzie dobrze
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    >Jaka obłuda? Kto jest obłudny? Telewizja Trwam, Uwarzam Rze, Gazeta Polska,
    >czy kazania pod Jasną Górą. Gdzie tam widzisz obłudę. Czysta prawda stamtąd
    >płynie.

    Najwyraźniej widzę totusie (z małej litery), że jakoś nie podchodzą ci prawicowe
    media. Ciekawy jestem czy powodem tej niechęci jest fakt, że można tam poczytać o
    teoriach spiskowych o których nie usłyszysz w Solorzowsko-Walterowskim mediach ?:

    Przyczynek do teorii spiskowej

    "[...] Tak jest w czasie pokoju - ale obecnie między bezpieczniackimi watahy panuje
    stan wojny, którego początkiem było ubiegłoroczne zatrzymanie przez CBA "ojca
    wszystkich ojców", generała Gromosława Czempińskiego, zaś śmierć generała
    Petelickiego "bez udziału osób trzecich" wskazuje na eskalację konfliktu, który
    obecnie szybkimi krokami zmierza do ostatecznego rozwiązania. Ważnym jego elementem
    jest pozbawienie, eliminowanej obecnie przez soldateskę, SB-ckiej watahy, jej
    materialnej "bazy" - i to wyjaśnia przyczynę serii bankructw firm branży
    turystycznej, podobnie jak upadłość OLT Express i Amber Gold. [...]".

    --
    Pozrawiam
    Endriu