  • Data: 2012-08-14 10:54:46
    Temat: Re: Będzie dobrze
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a...@g...com wrote:

    > Najwyraźniej widzę totusie (z małej litery), że jakoś nie podchodzą ci
    > prawicowe media. Ciekawy jestem czy powodem tej niechęci jest fakt, że
    > można tam poczytać o teoriach spiskowych o których nie usłyszysz w
    > Solorzowsko-Walterowskim mediach ?:

    Wniosek jest zupełnie błędny. Każde media mają jakiś cel w publikowaniu
    swoich tekstów. W/g mnie obiektywizm mediów nie istnieje i nigdy nie
    istniał. Każde medium to osobna firma komercyjna, która ma swoja klientele
    docelową i, żeby zarabiać, musi ją zaspokoić.
    Dyskutowałem z poglądem, ze informacja w Polsce jest zakłamana. Ponieważ są
    w Polsce, z grubsza, dwie grupy mediów, każde o przeciwstawnych poglądach na
    świat, to jeżeli są zakłamane te o poglądach zbliżonych do PO (tak
    zrozumiałem) no to jasnym jest, że te o poglądach zbliżonych do PiS nie są
    zakłamane.
    Wskazywałem, że do jednych i do drugich poglądów jest swobodny dostęp i
    pokazałem, ze w PRLu sytuacja była diametralnie inna. Tam było tylko jedno
    źródło informacji i media były kontrolowane w takim stopniu, że trudno jest
    to sobie wyobrazić. Były ingerencje w słowa, w zdania. Cenzor nieomal pisał
    teksy jeżeli autor nie odgadł jego intencji. Nie ma to się nijak do obecnej
    sytuacji gdzie odpowiednie grupy mediów z własnej woli liżą dupę przez
    siebie wybranym partiom.
    Co do własnej wiary w informacje publikowane tu czy tam nic nie pisałem.