  • Data: 2013-10-06 08:19:56
    Temat: Re: Będzie można wyłączyć zbliżeniówki
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-06 00:45, Chris94 pisze:

    > Bo prawdopodobnie konsultantkom taka informację sprzedano, ale
    > niekoniecznie musi ona być prawdziwa.
    > A czy wyłączono funkcję zbliżeniową, chyba dałoby się sprawdzić
    > telefonem z czytnikiem NFC.

    Najprościej chyba jednak spróbować zapłacić zbliżeniowo. :) Ciągle
    jeszcze łatwiej o terminal, niż o taki telefon :)

    Nie chcę reanimować flejma, ale podsumuję: Najskuteczniej wyłącza się PP
    robiąc dziurkę w odpowiednim miejscu karty. Miejsce należy znaleźć
    używając silnej latarki w ciemnym pomieszczeniu. Jednak - mam mieszane
    uczucia, czy lepiej płacić zbliżeniowo i nie narażać się na
    podglądnięcie PINu, zwłaszcza w sklepiku koło domu, gdzie robię zakupy
    4x/tydz., czy jednak wyłączyć PP.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.