    From: " sys29" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Belka i jego doradcy....
    Date: Sun, 12 Sep 2010 19:47:27 +0000 (UTC)

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

    > NBP z duchem czasu
    > http://dwagrosze.blogspot.com/2010/09/nbp-z-duchem-c
    zasu.html

    > "[...] Jak podaje prasa, przy czym o ile można się zorientować nie chodzi
    tu
    > o żart, mianowany z niezwykłym pośpiechem na prezesa Banku Narodowego JE
    > M.Belka mianował z równym pośpiechem na swojego doradcę JE
    J.Kropiwnickiego,
> [...]
    > kadencji. Stało się tak w wyniku rzadko w Polsce spotykanego referendum w
    > którym JE. J.Kropiwnickiego, o ile rozumiemy, łodzianie większościowo
    > wyrzucili z hukiem za niegospodarność, trwonienie kasy miasta na prywatne
    > wycieczki do Izraela i całkowitą uległość wobec kościoła. [...]".
    >
    > I-wsze miejsce Buzka w Katowicach w wyborach do Parlamentu Europejskiego
    > (przez którego nieomal Polska zbankrutowała na skutek wielkopomnych
    reform),
    > a teraz kolejny nieudacznik Kropiwnicki będize "doradzał" Belce w NBP .....

    Myślę sobie Endriu, że już niedługo UPR wyjdzie górą z trendu bocznego.
    W następnych wyborach dostanie 4% kosztem ubytków w PO. Do cyrku się
    jeszcze nie dostanie, ale zorganizowanym tubom propagandowym nie uda się
    tego zmarginalizować. Rozpocznie się nagonka mediów przeciw UPR-owi, co
    będzie miało skutek odwrotny od zamierzonego ... i po kolejnych wyborach
    nasi będą w cyrku co najmniej języczkiem uwagi.

    pozdr.
    sys29