    From: Hubert <h...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Belka i jego doradcy....
    Date: Mon, 13 Sep 2010 00:06:31 +0200

    W dniu 2010-09-13 00:01, sys29 pisze:

    > PO będzie już tylko tracić poparcie. To oczywiste, bo wielu ludzi czuje się
    > oszukanymi i nie da się drugi raz nabrać na te same kłamstwa. PiS już wyżej
    > nie podskoczy, bo ma ogromny elektorat negatywny. Zbyt wielu wyborców
    > ( np. ja ) postrzega tą partię jako grupę ludzi obłąkanych. Elektorat SLD
    > ( stare komuchy, ubecy ... ) systematycznie wymiera. Podobnie PSL. Wkrótce
    > się okaże, że UPR stanie się jedyną rozsądną alternatywą dla wyborców
    > ceniących wolność ekonomiczną.

    No nie wiem, jakoś nie daję im (UPR) zbyt dużych szans, chociaż dobrze
    by było, gdyby udało im się przekroczyć próg.

    Swoją drogą jak się słyszy takie informacje, to człowiek się zastanawia
    czy jest dla tego kraju jeszcze nadzieja. Przed ostatnimi wyborami też
    umiarkowanie tej szansy upatrywałem jej w PO, ale to mi przeszło już
    dosyć dawno. Mówią, że nadzieja umiera ostatnia ;)