  • Data: 2010-09-13 17:45:58
    Temat: Re: Belka i jego doradcy....
    Od: "pm" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale troska o najuboższych to chyba nie jest najnowsza definicja
    > liberalizmu?

    konserwatywny liberał - tak się określają
    konserwatywny a nie liberał na pierwszym miejscu (w UPR czy WiP)
    wiec skąd zdziwienie?

    pytanie jeszcze jak troska o najuboższych ma się wyrażać - bo sama idea żeby
    słabowitym pomagac a nie z miejsca obijać niestety nie ma alternatywy.

    Zresztą wystarczy przeczytać program LPR, odrzucić uprzedzenia (wiem wiem
    niektórym na słowa: "chrześcijańskie" i "naród" wyskakują pryszcze) i wcale
    to tak głupio nie wygląda.

    taki dla przykładu bon edukacyjny - popierają.
    a jak bon edukacyjny to moze i bon leczniczy?
    czyli twoje pieniądze idą za twoimi decyzjami.