  • Data: 2012-04-22 22:10:21
    Temat: Re: Belka kontratakuje :)
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ls napisał:

    > Tragicznie jest na Mocnych Polbanku: odsetki 1gr, podatek 1gr, czyli
    > 100%.
    Na każdych tak jest - zgodnie z regułami podatek od 1 gr odsetek to
    zawsze 1 gr. Ale niestety inaczej się nie da - pieniądze są nieciągłe, a
    od najmniejszej jednostki pieniężnej używanej do rozliczeń można
    zapłacić podatek w wysokości albo 0 jednostek - 0% albo jednej jednostki
    - 100%. Gdyby od 1 grosza nic się nie płaciło, mielibyśmy zaraz wysyp
    lokat, kont czy czegoś tak jeszcze z jednogroszowymi odsetkami ;-).

    Przemek