    From: " Kay" <z...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bepeha po nowemu + nowosci
    Date: Tue, 20 Mar 2012 21:33:24 +0000 (UTC)

    alior - tja - trabia o tym chociaz jeszcze nikt tego nie widzial -> chyba
    maja dobry pr.

    Z tego co zrobilem maly sercz to w Poland tego typu narzedzie teraz maja w
    Meritum i BPH, a ING ma doppiero pilota...

    Citi ma cos na ksztalt takiego kategoryzatora do karty ale nie mozna
    zmieniac kategorii transakcji co jest dosyc uziazliwe (np. jesli pos na
    stacji benzynowej auchan identyfikuje sie jako sklep spozywczy).

    Dziwi mnie za to ze mBank (plany dopiero na koniec roku), Inteligo (cisza),
    Mille, BZWBK - nie są w awangardzie...

    Pozdr

    K.