  • Data: 2005-11-04 19:34:01
    Temat: Re: Bezczelno w MultiBanku
    Od: "topjes" <topjes@_USUN_TRA_LA_LA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciej Wójcik" <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> wrote in message
    news:436b801d$1@news.home.net.pl...
    > Buraki... :-/
    > Może by tak do DB się przenieść? Hmm... Ofertę mają całkiem ciekawą -
    > ciekawe jak obsługa...

    A może być tak, ze pokorzystasz i wrócisz...
    Ja szukałem ciekawej alternatywy ostatnio dla MK Ja (nie tylko od strony
    kosztowej) i nie znalazłem. Rozpieściło mnie Multi niestety. Pełen online,
    jeden ID, bogate funkcje z necie, fundusze inwestycyjne i placówki. Poza tym
    czym człowiek starszy tym mniej chętnie kurcze zmienia bank. A kiedyś miałem
    kilkanaście kont jednocześnie :))))

    pzdr
    topjes