eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezczelność w MultiBankuRe: Bezczelność w MultiBanku
  • Data: 2005-11-04 15:14:24
    Temat: Re: Bezczelność w MultiBanku
    Od: maho <m...@p...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Maciej Wójcik wrote:
    > Witam!
    >
    > Dotychczas byłem bardzo zadowolonym klientem MultiBanku. Do szczęścia
    > brakowało mi w zasadzie jedynie powiadomień SMSowych. Pewnego razu
    > zapragnąłem kredytu odnawialnego, jako że debet w Multikoncie Jestem to
    > tylko 50zł. Na brak gotówki w zasadzie nie narzekam, ale pomyślałem, że
    > warto by się zabezpieczyć na wszelki wypadek.
    > Konto w Multi posiadam od 18 miesięcy. Dochodów stałych nie mam, ale
    > wpływy z ostatnich 6 miesięcy to średnio ok. 700zł na miesiąc. Jak to u
    > studenta - raz mniejsze, raz większe, ale są ;)
    > Wypełniłem wniosek kilka dni temu i dziś dostałem telefon: "Dzień dobry,
    > dzwonię z MultiBaku. Decyzja odmowna, brak odpowiednich wpływów na
    > rachunek.". Koniec rozmowy. Brzmiało jakby kobieta rzuciła słuchawką
    > (nie wnikam, czy mają tam "zwykłe" telefony czy jakieś słuchawki
    > +mikrofon).
    > No z takim chamstwem to się jeszcze nie spotkałem. Zawsze mi się
    > wydawało, że to klient kończy rozmowę, jak już dowie się wszystkiego,
    > czego się chciał dowiedzieć. A z czymś takim to przyznam szczerze, że
    > się pierwszy raz spotykam... Rozczarowałem się tym MultiBankiem.
    >

    Tzn powiedziała co miała powiedzieć i się rozłączyła zanim cokolwiek z
    siebie wydukałeś?

    pozdrav

    maHo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1