eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezmyślny system logowania do BPH PBKRe: Bezmyślny system logowania do BPH PBK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.p
    l!niusy.onet.pl
    From: g...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezmyślny system logowania do BPH PBK
    Date: 4 Apr 2003 16:11:13 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 42
    Message-ID: <1...@n...onet.pl>
    References: <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1049465473 28587 192.168.240.245 (4 Apr 2003 14:11:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Apr 2003 14:11:13 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 193.108.177.77, 213.180.130.12
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 4.0; MyIE2)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:234712
    [ ukryj nagłówki ]

    Moim zdaniem do pracy się chodzi po to żeby pracować a nie stukać sobie
    przywatne przelewiki.




    > Dzisiaj stałąm się dumnym posiadaczem konta w tym właśnie banku, ale po ponad
    > godzinnym otwieraniu rachunku w placówce spotkało mnie kolejne rozczarowanie..
    > Chciałam sie zalogować do systemu transakcyjnego, jednak ciągle wyskakiwały
    > komunikaty o błędzie..
    >
    > Zadzwoniłam więc na infolinię, tam Pan ze stoickim spokojem powiedział tylko,
    > że logowanie do systemu transakcyjnego wymaga doinstalowania sobie 5,22MB
    > aplikacji Java.
    >
    > Tak więc chcąc niechcąc, trzeba było sobie poszukać takową aplikację,
    ściągnąć,
    > gdzie przy połączeniu modemowym trwało to ponad 2 godziny i zainstalować.
    > Po restarcie komputera i ponownej próbie wejścia na system transakcyjny
    > wykakiwał ten sam błąd. Znów zadzwoniłam do infolinii, tym razem dowiedziałam
    > się, że przy pierwszym uruchomieniu komputer musi ściągnąć jakiś plik a że ja
    > korzystam z komputera w pracy i jest tu zainstalowany Firewall to się nie da..
    >
    > Pan z infolinii powiedział, żebym poprosiła informatyka, żeby na chwilę
    > odłączył mój komputer od systemu, aby mógł pobrać ten jeden plik..
    >
    > Teraz moje pytanie.. czy oni mają we łbie narobione, czy im po prostu zależy
    na
    > tym, żeby zniechęcić klientów.., bo jeśli korzystanie z systemu
    transakcyjnego
    > w pracy jest uniemożliwione z powodów technicznych tracą tym samym ponad 50%
    > potencjalnych klientów.
    > Ale może nie wszystkim na tym zależy..
    > Pozdrawiam,
    > Ola
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1