  • Data: 2007-03-22 21:30:23
    Temat: Re: Beznadziejny mBank
    Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobrze, ze piszecie takie rzeczy bo w najblizszym czasie bede zakladal
    > nowe
    > konto (konczy mi sie Student w PKOBP). Widze, ze nie ma sensu sie ruszac
    > dalej niz Inteligo.

    Mam konta w mbanku i jestem zadowolony, przy większych obrotach sami
    proponują debety i karty kredytowe. Formalności max 2 tygodnie i karta w
    domu.
    Z inteligo też jestem zadowolony a tez jest za darmo. Z Lukasa już mniej ale
    trzymam jako wpłatomat do mbanku - też za darmo. Z citka tez jestem
    zadowolony, chociaż przeginają z opłatami za kartę. Najgorzej oceniam WBK,
    nie mogę się do interfejsu przyzwyczaić od roku.
    A kiedyś miałem w PKO i to była tragedia w porównaniu z dzisiejszymi
    mozliwościami :)

    Tomek