  • Data: 2007-03-23 07:00:05
    Temat: Re: Beznadziejny mBank
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Robert wrote:
    > Ja np. polecilbym Multibank (chodzi o kredyt hipoteczny), mimo ze kilka
    > postow nizej opisuje, ze nie chca mi zamknac konta.

    A ja protestuję przeciw "kilka postów niżej" bo u mnie jest to "kilka
    postów wyżej" ;) Co do Multi to jest on w pewnym sensie bardzo podobny
    do mbanku, ale na pewno lepszy bo jest oddział i żywy pracownik. Chociaż
    z nimi też bywa różnie ale to akurat nie tylko w tym jednym banku.
    Według mnie jak na aktualne ceny to Multi trochę się zrobił za drogi a
    nie dołożono nic w zamian - co najwyżej jakaś walentynkowa promocja,
    która tak naprawdę nic nie wnosi.

    PS Multi powstało chyba później niż mbank (być może się mylę bo nie mam
    teraz czasu na grzebanie w sieci) i wydaje mi się, że mbank jest dla
    multi takim poligonem i testerem nowych usług/możliwości oczywiście nie
    wszystkich i nie zawsze. Coś jak w systemach operacyjnych jest Fedora
    (darmowa) i płatny Red Hat jest openSUSE (darmowe) i SUSE enterprise i z
    tego co widać gołym okiem taki model się sprawdza i to całkiem dobrze.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski