    From: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezpieczeństwo Kart Kredytowych
    Date: Tue, 15 May 2007 17:21:56 +0200

    Łukasz napisał(a):

    > Rozumiem, że ktoś może np. kupić coś w sklepie z wykorzystaniem numeru
    > naszej karty ale to chyba oczywiste, że sklep wysyła towar pod adres jaki
    > "widnieje" na karcie?

    Pomyśl o towarach "niematerialnych" które nie wymagają dostaczenia do
    zamawiającego.

    Na przykład programy komputerowe, które po opłaceniu pobierasz na swój
    komputer.

    Możesz płacić kartą za usługi ;-)
    i nie mam tu na myśli TYLKO golizny. Choć golizna może być
    najgroźniejsza. W Niemczech ostatnio rozbili jakąś siatkę pedofilką na
    podstawie ich zakupów kartami kredytowymi.
    Nie chcesz chyba wystąpić w TV jako jeden z zatrzymanych właśnie pedofilów?

    Wszelki dostęp do płatnych treści podpada pod tą kategorię.

    Kiedyś w cywilizowanych krajach działała usługa płacenia za rozmowę
    telefoniczną wypukłą kartą kredytową. VISA Phone czy coś takiego.
    Czy to jeszcze działa? Nie wiem.

    Mam nadzieję, że nie zniechęciłem całkiem

    Rafął