  • Data: 2008-03-16 13:52:39
    Temat: Re: Bezpieczenstwo karty ze scalakiem
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "swen" sn9Dj.11372$%N...@n...ntli.net

    > Jeszcze nigdy nie zdarzylo mi sie, by sprzedawca/kasier gdziekolwiek nawet
    > nie zrobil niecikawej miny jak odmowilo mi wspolpracy z karta:)) oczywiscie
    > mam na mysli UK.
    > Wrecz przeciwnie, sprawdzal 5 razy:)
    > Raz mialem przypadek, ze karta paliwowa (taka kupiona w korporaci naftowej
    > umozliwajaca tankowanie bez gotowki) odmowila wspolpracy;)) po zatankowaniu.
    > Po spisaniu protokolu i dwuch telefonow do firmy naftowej, otrzymalem
    > listowne przeprosiny a ze stacji listowne potwierdzenie zakonczenia
    > tranzakcji (potrzebne papiery do podatku).
> [...]

    Chyba trochę się gubisz. Nie piszę/piszemy o uczciwym sprzedawcy,
    ale o złodzieju, który kradnie PINy.

    -=-

    Gdy na polskiej stacji (Statoil, na Zielonych Wzgórzach, w Białymstoku)
    zostawiłem kiedyś kartę -- sprzedawca odszukał (w informacji telefonicznej
    TP SA) mój numer telefonu, zadzwonił do mnie (nim dojechałem do domu)
    i przeprosił za to, ze... zapomniałem o karcie. :)

    No i nieraz nie miałem czym płacić na polskich stacjach.
    Nigdy z tego powodu nie miałem nieprzyjemności. :)
    Czasami pożyczano mi za freeko kanister. :)
    Bywało, ze i kanister, i paliwo. :)

    --