  • Data: 2006-06-02 12:28:33
    Temat: Re: Bezpieczeństwo kont internetowych
    Od: Noeee <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taaakkk na pewno tylko podsluchujac https jestes w stanie
    > zrozumiec/zdekodowac przesylana informacje:)

    Oj zdziwił byś się ;)
    Nawet do tego wiele nie trzeba ....
    Nie ta grupa na takie dywagacje .....
    Z SSL1 to nawet nie trzeba dużo wiedzy - zrobisz to w 5,10 minut ;)-
    od SS2 podobno jest bezpiecznie ..... - tylko czy ja wiem ... jak przy
    pierwszym wejściu pobierasz i akceptujesz klucz z serwera ....

    Tak naprawdę 100% bezpiecznie było by gdybyś sam sobie do przeglądarki
    zainstalował certyfikat przyniesiony na dyskietce z banku.

    Z drugiej strony ssl2/tsl są w miarę bezpieczne .... bo naprawdę trzeba
    by wiele zachodu by to zdekodować ... a nikt nie będzie tego robił dla
    "paru" złotych z konta kowalskiego.

    NB