eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezpieczeństwo dostępu telefonicznego do konta EurobankRe: Bezpieczeństwodostępu telefonicznego do konta Eurobank
  • Data: 2009-10-20 13:25:33
    Temat: Re: Bezpieczeństwodostępu telefonicznego do konta Eurobank
    Od: Cavea <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Mam konto w Eurobanku, nigdy nie korzystałem przez telefon - czy wobec tego mój
    > dostęp jest aktywny? Jak go zablokowac?

    Mnie ciekawi kto ponosi odpowiedzialność jak ktoś zadzwoni za
    mnie i aktywuje mój kanał telefoniczny, a potem zleci sobie
    przelew. Kto wtedy poniesie odpowiedzialność finansową - ja
    czy bank? Przykładowo np. w US, ZUS, itp. - panie mają dostęp
    do wszystkich moich danych osobowych - co oprócz tych danych
    jest jeszcze potrzebne do aktywowania tego kanału telefonicznego?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1