  • Data: 2003-11-26 08:33:01
    Temat: Re: Bezplatne konta - efekty widac :)
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <s...@g...softwired.wfc>, Paweł Kaczor wrote:

    > A na serio: oceniasz bank na podobej zasadzie jak kobiety głosują na
    > polityków - "bo on taki ładny". Co bank winny, że niunia wybrała dietę
    > optymalną dr Kwaśniewskiego i właśnie uzupełnia poziom tłuszczów?

    Ale dlaczego nożem prosto z puszki? Inaczej dieta nie działa? Może
    trzeba jeszcze zakręcić się trzy razy i splunąć (na klienta?) dwa
    razy? I dlaczego na moich wrażliwych oczach?
    A w sumie co ja się czepiam, przecież moje wrażliwe oczy nie zajrzały
    już tam od tego czasu, więc niech sobie personel robi co chce, nawet
    niech się załatwia przy klientach w nocniki.
    Z kronikarskiego obowiązku dodam, że nóż w paszczy nie był jedynym
    powodem mojego spłoszenia. Był to czas (kilka lat temu), kiedy przelewy
    do innych banków z BGŻ kosztowały .5%, podczas gdy w większości
    (wszystkich?) innych banków kosztowały najczęściej 3zł, a że chodziło o
    kilka lokat na trochę większe sumy, to koszty odzysku tych pieniędzy
    uważałam za zbójeckie. Potem wiem, że to się zmieniło, dla mnie niestety
    za późno.

    Smacznej kaszanki życzę
    Renata