  • Data: 2008-04-24 07:46:17
    Temat: Re: Bezpłatne przelewy w mBanku??
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 23 Apr 2008 16:41:26 +0200, Eneuel Leszek napisał(a):

    > Właściciel kantoru stwierdził, że tak to każdy chce -- :) zabrał mnie
    > do banku (bo pracował obok/na_zewnątrz tegoż banku) PKO bp i zaproponował
    > pracowniczce założenie mi konta -- zwracał się do niej po imieniu, więc
    > zrozumiałem, iż praktykuje to od dawna. :) Ja zapłaciłem właścicielowi
    > kantoru złotówkami, on w zamian dał mi pokwitowanie wpłacenia na moje
    > konto dolarów, które mogłem pobrać bez strachu z banku -- z PKO bp...

    Naprawdę bez strachu?
    A ja pamiętam taki reportaż radiowy z czasów tuż po PRL. W Pekao
    człowiekowi wypłacali nieco większą ilość USD. Odmówił przyjęcia twierdząc,
    że są fałszywe. Wszystkie kasjerki i inni pracownicy twierdzili, że są
    prawdziwe. Wreszcie ściągnęli jakiegoś specjalistę z innego oddziału.
    Potwierdził, że fałszywe. Dziennikarka pyta klienta skąd pan wiedział.
    Odpowiedź: "Proszę panią, ja w tym zawodzie już tyle lat...", "W jakim
    zawodzie?", "Chce pani żebym się tak publicznie przyznał?". Prawdopodobnie
    był konikiem.