  • Data: 2009-01-16 19:49:32
    Temat: Re: Bezpłatnośc mbanku
    Od: "tompod@" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Przerabialem token kilka razy. Na szczescie placowke mam pod nosem.
    > Problem byla Nokia e51. Cos tam nie halo.
    > Wzialem stary telefon i odebralem sms.
    > W Nokii e51 wklepalem recznie adres tokena i sciagnalem.
    > Z racji zapomnianego hasla robilem to 2 razy i jakos z e51 po prostu nie
    > szlo. Jakos nie dochodza smsy typu "wap push".

    Dziwne... na mojej e51 nie było żadanych problemów ze ściągnięciem
    tokena i jego aktywacją.
    Taka tokenowa ciekawostka - token zabezpieczony jest pinem. Podanie
    złego pinu nie blokuje tokena, tylko powoduje generowanie
    nieprawidłowego kodu potwierdzającego np. przelewy. Zapominając o tym
    łatwo mozna sobie zablokowac konto.
    Druga sprawa związana z tokenem - uruchomienie tokena i wygenerowanie
    hasła do logowania do systemu _bez_ faktycznego zalogowania się do
    systemu powoduje desynchronizacją tokena z system transakcyjnym i
    blokadą konta.

    > Po za tym konto w Eurobanku bez zarzutu.
    > Przelewy smigaja jak nalezy.
    > U mnie Eurobank sluzy jako konto oszczednosciwo-rozliczenio - bez karty.
    > DO wyplat mam mBank a teraz testuje Aliora. Trzymam w każdym z nich
    > drobne kwoty i na biezaca przelewam z Euro. Na razie wygodne.
    >
    > Pozdrawiam

    Eurobank ma dość przyjemny system transakcyjny, z podglądem blokad.
    Szkoda, że nie ma powiadomień sms o zdarzeniach na rachunku jak w
    mBanku.

    I jeszcze jedno - podczas zakładania lokat warto wybrać "lokatę
    negocjowalną" - system zawsze oferował mi lokatę oprocentowaną wyżej o
    0,01% :) od lokat "standardowych".