  • Data: 2009-01-16 20:39:48
    Temat: Re: Bezpłatnośc mbanku
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    In news:gkqqdb$ds5$1@inews.gazeta.pl, *Kotlet mielony* wrote:

    > szkoda tylko ze babka ktora opowiada o wydaniu tokena mowi o
    > przyjsciu smsa, a o tej informacji dowiedzialem sie dopiero pozniej
    > jak reklamacje telefoniczna zglaszalem

    Bo dla zwyklego czlowieka to wyglada jak sms...
    Zreszta to jest raczej sms, tyle ze z takim naglowkiem aby tel wiedzial ze
    to wap-push.
    Jak by zaczeli tlumaczyc cos ludziom o wiadomosciach sieciowych, wap-push to
    by ciezko sie rozmawialo...
    Choc konsultanci powinni miec w opisie Troubleshooting wytlumaczenie gdzie
    szukac tego zeby uruchomic jak cos nie dziala.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."