eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezprawne zatrzymanie i zniszczenie karty - kto odpowie ?Re: Bezprawne zatrzymanie i zniszczenie karty - kto odpowie ?
  • Data: 2003-10-24 13:10:18
    Temat: Re: Bezprawne zatrzymanie i zniszczenie karty - kto odpowie ?
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Lesio5 <I...@w...peel> wrote:
    >
    > Sam sobie odpowiedziales na pytanie.
    > Pretensje zglaszj do banku przez który sie najadles wstydu. Nie do
    > sklepu - który zastosowal sie po prostu do procedury.

    Ale dla klienta stroną nie jest centrum autoryzacji, tylko bank w którym ma
    konto i sklep w którym chciał dokonać zakupu. Niech sobie sklep wyjaśnia,
    kto ponosi odpowiedzialność.

    > Sklep jest niewinny - i ja bym sie raczej cieszyl ze tak skrupulatnie
    > przestrzega standardów bezpieczenstwa.

    Jeśli prawdą jest to, co kolega napisał (chamskie zachowanie obsługi,
    wyprowadzenie przez ochroniarza, odkładanie słuchawki) to na jego miejscu
    bym nie odpuścił.

    Do Strange'a: weź papierek z banku potwierdzający, że karta w momencie jej
    zatrzymania nie była zastrzeżona. Zrób kopię potwierdzenia zatrzymania ze
    sklepu, wysmaż ostre pisemko do centrali czy dyrekcji sklepu i poślij
    poleconym ZPO. Sprecyzuj co Ci się nie podoba i jakiego kroku z ich strony
    oczekujesz. Jak nie pomoże, pozostaje droga sądowa.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl
    gg: 2539349

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1