eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezprawne zatrzymanie i zniszczenie karty - kto odpowie ?Re: Bezprawne zatrzymanie i zniszczenie karty - kto odpowie ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!not-for-mail
    From: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezprawne zatrzymanie i zniszczenie karty - kto odpowie ?
    Date: Fri, 24 Oct 2003 15:10:18 +0200
    Organization: osoba fizyczna piszaca prywatnie
    Lines: 28
    Message-ID: <bnb8bl$280s$1@foka.aster.pl>
    References: <bn9620$vjo$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <9...@b...the.shadows>
    <bn97uh$cd$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <bnanml$rt$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.121.95.45
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: foka.aster.pl 1067001013 73756 62.121.95.45 (24 Oct 2003 13:10:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...net
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Oct 2003 13:10:13 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@a...net
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Server-Info: http://www.astercity.net/news/
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:265370
    [ ukryj nagłówki ]

    Lesio5 <I...@w...peel> wrote:
    >
    > Sam sobie odpowiedziales na pytanie.
    > Pretensje zglaszj do banku przez który sie najadles wstydu. Nie do
    > sklepu - który zastosowal sie po prostu do procedury.

    Ale dla klienta stroną nie jest centrum autoryzacji, tylko bank w którym ma
    konto i sklep w którym chciał dokonać zakupu. Niech sobie sklep wyjaśnia,
    kto ponosi odpowiedzialność.

    > Sklep jest niewinny - i ja bym sie raczej cieszyl ze tak skrupulatnie
    > przestrzega standardów bezpieczenstwa.

    Jeśli prawdą jest to, co kolega napisał (chamskie zachowanie obsługi,
    wyprowadzenie przez ochroniarza, odkładanie słuchawki) to na jego miejscu
    bym nie odpuścił.

    Do Strange'a: weź papierek z banku potwierdzający, że karta w momencie jej
    zatrzymania nie była zastrzeżona. Zrób kopię potwierdzenia zatrzymania ze
    sklepu, wysmaż ostre pisemko do centrali czy dyrekcji sklepu i poślij
    poleconym ZPO. Sprecyzuj co Ci się nie podoba i jakiego kroku z ich strony
    oczekujesz. Jak nie pomoże, pozostaje droga sądowa.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl
    gg: 2539349

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1