eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezprawne zatrzymanie i zniszczenie karty - kto odpowie ?Re: Bezprawne zatrzymanie i zniszczenie karty - kto odpowie ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.n
    ews.interia.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "Strange" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezprawne zatrzymanie i zniszczenie karty - kto odpowie ?
    Date: Fri, 24 Oct 2003 20:57:02 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 25
    Message-ID: <bnbsjs$sbr$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <bn9620$vjo$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <9...@b...the.shadows>
    <bnbrcr$8bo$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: tatanka.veranet.pl
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1067021758 29051 195.150.184.10 (24 Oct 2003 18:55:58 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Oct 2003 18:55:58 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4922.1500
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4925.2800
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:265422
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <u...@h...us> napisał w
    wiadomości news:bnbrcr$8bo$1@inews.gazeta.pl...
    > Pewna osoba, czyli Sztoker
    > oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:
    >
    > > Teoretycznie personel sklepu zachował się prawidłowo. Karta nie jest
    > > twoją własnością i w sytuacji jak opisana mieli obowiązek ją
    > > zniszczyć.
    >
    > Czegoś tu nie rozumiem...
    > Według sklepu była zastrzeżona
    > a jednocześnie według Strange aktywna?
    Dokładnie tak.Według _ich_ centrum autoryzacji (WBK) karta była zastrzeżona.
    Według mBanku nie, co więcej (jak juz pisałem) nie było w tym dniu żądania
    autoryzacji mojej karty (błąd wystąpił w sklepie, na trasie sklep > WBK, lub
    WBK > mBank).
    Ani czytnik, ani urządzenia transmisyjne nie mają zerowej
    stopy błędów w czasie działania, ale są obsługiwane przez _ludzi_.
    I ci ludzie (teoretycznie) mają psi obowiązek sprawdzić, czy maszyny dobrze
    działają, a nie wierzyć im bezgranicznie.
    Pozdrawiam,
    S.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1