eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezsensowny system przelewówRe: Bezsensowny system przelewów
  • From: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Bezsensowny system przelewów
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.12.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <l...@4...com>
    <16u5oeb939y7a$.3o9hnob7vbrr$.dlg@40tude.net>
    <cl30kc$pkv$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Tue, 19 Oct 2004 14:28:39 +0200
    Message-ID: <11s113gml4jid$.ig9iuwufyp10.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 83.27.43.112
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 83.27.43.112
    X-Trace: news.vogel.pl 1098188857 83.27.43.112 (19 Oct 2004 14:27:37 +0200)
    Lines: 18
    X-Authenticated-User: mrluck
    X-Complaints-To: U...@n...vogel.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.onet.pl!news.vogel.pl!not-for-mai
    l
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:320887
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 19 Oct 2004 14:19:02 +0200, Slawek Kos napisał(a):

    > Oczywiscie, ze automat reaguje tylko na numer konta, ale skoro jest jakas
    > reklamacja to nalezy uruchomic "procedure specjalna z uzyciem automatu
    > bialkowego", a nie sie zaslaniac tym, ze "KIR tak ma i nic nie mozemy
    > zrobic".

    Zgadza się. Ciężko się z tym nie zgodzić (choć jak to wygląda w praktyce
    każdy chyba wie...). W końcu te pola po to właśnie są.
    Wydaje mi się jednak, że przedposter miał na myśli pytanie: "dlaczego
    _każdy_ przelew nie jest tak sprawdzany". I to była odpowiedź na takie
    właśnie pytanie.

    Pozdrawiam!

    --
    Łukasz "Mr Luck" Cielecki
    m...@p...onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1