  • Data: 2009-05-02 10:50:57
    Temat: Re: Bilans płatniczy Polski w UE 2005-2009
    Od: "Anatol" <c...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:gth803$grp$1@inews.gazeta.pl...
    > Powtorze. Wiekszosc z tej kasy jest przejadana na pierdoly i jest
    > wyjatkowo niegospodarnie wydawana.

    Podaj jakieś dane, na podstawie których tak twierdzisz.

    Nawet w tym przypadku pozostaje pozytywny efekt dla bilasnu płatniczegi i
    bezrobocia.

    > Inna, znacznie istotniejsza "korzyscia" z emigracji zarobkowej jest przede
    > wszystkim rozpad rodzin, zdrady i nie wiem dlaczego wszyscy ten aspekt
    > sprawy pomijaja. Turystyka - w moim Krakowie siadla zupelnie.

    W skali kraju przychody dewizowe z turystyki ocenia się nawet na 11 mld USD
    rocznie.

    http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/tu
    rysci;zostawiaja;w;polsce;wiecej;pieniedzy,152,0,361
    880.html

    > Zywnosc - jemy jeden wielki shit z konserwantami wg norm unijnych. Wkrotce
    > wyjdze dyrektywa zakazujaca produkcji zywnosci na wlasna reke.

    Pomimo tego średnia długość życia oraz eksport żywności wzrosły w stusunku
    do okresy gdy żywność była zdrowsza.

    Anatol