eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBilet easyJet, płatność VE Inteligo, brak ściągniętej lub zablokowanej kwotyRe: Bilet easyJet, płatność VE Inteligo, brak ściągniętej lub zablokowanej kwoty
  • Data: 2007-03-05 19:29:51
    Temat: Re: Bilet easyJet, płatność VE Inteligo, brak ściągniętej lub zablokowanej kwoty
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    yale wrote:

    > Jest to moja pierwsza rezerwacja w easyJet :( a lot mam za 2 dni :/
    > Proszę o poradę tudzież o dobre słowo że wszystko jest ok.

    Jeżeli masz numer biletu to nie masz się co przejmować Ty zapłaciłeś a
    niech linie już się martwią o swoje pieniądze.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

    "Lecz będąc biedakiem, jedyne co posiadam to marzenia. Rozsypałem me
    marzenia u twych stóp. Stąpaj miękko, gdyż stąpasz po moich marzeniach"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1