eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBilet easyJet, płatność VE Inteligo, brak ściągniętej lub zablokowanej kwotyRe: Bilet easyJet, płatność VE Inteligo, brak ściągniętej lub zablokowanej kwoty
  • Data: 2007-03-05 18:51:58
    Temat: Re: Bilet easyJet, płatność VE Inteligo, brak ściągniętej lub zablokowanej kwoty
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    yale wrote:
    > Witam,
    >
    > Może mój problem bardziej tyczy się grupy pl.tanielatanie :) ale w końcu
    > problem mam z płatnościa kartą.
    > 20 lutego dokonałem płatności za bilet w easyJet za pomocą karty VE
    > Inteligo. Na wydruku mam napisany poprawnie koniec numeru karty.
    > Dzisiaj na wyciągu zaskoczył mnie wyższy stan konta bez blokady za
    > bilet. Co gorsza nie ma na historii płatności żadnej pozycji dotyczącej
    > płatności za bilet. Stan konta był i jest wystarczający do ściągnięcia
    > należności, na maila dostałem potwierdzenie rezerwacji.
    > Jest to moja pierwsza rezerwacja w easyJet :( a lot mam za 2 dni :/
    > Proszę o poradę tudzież o dobre słowo że wszystko jest ok.
    >
    jest ok.
    ściągną sobie później. (albo zapomną)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1