  • Data: 2009-11-02 13:35:03
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Swoja droga ktos tu poruszyl ciekawy motyw - trzeba ew. wprowadzic
    karty pre-paid jako standard wyplacania pensji/emerytury czy renty
    [tak jak np. w anglosasow czek] i bedzie oki. Kto bedzie chcial
    skorzysta z konta, kto bedzie chcial "zrealizuje" karte w bankomacie
    badz oddziale banku.

    Pracodawca oszczedzi na obsludze gotowkowej. Nikt nie bedzie zmuszony
    do zakladania konta. Warunek, ze trzeba zagwarantowac darmowej
    "realizacji" karty w rozsadnej liczbie punktow [np. pko bp, poczta,
    bgk, nbp].

    --

    pmlb

    czy ja wygladam na Twojego doradce? :) Rob sobie co chcesz - mi tam
    los twoj i twoich pieniedzy jest zupelnie obojetny. Nie bede ci szukal
    konta i nie bede cie przekonywal. IMO jestes gosiem, ktorego problem
    nie dotyczy, a szukasz dziury w calym.

    Dla mnie co wazniejsze UMCS wpadl na genialny pomysl i mam nadzieje,
    ze inni pojda w jego slady. ZUS juz zapowiada karty pre-paid. NBP
    wycofuje groszowki i dwugroszowki - i cool :)