  • Data: 2009-11-02 13:48:54
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: MattS <M...@m...ms> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb wrote:

    > Ale tylko euronet i polbank jest darmowy. Czy inne bankomaty tez?
    > Czy jesli na koncie bedzie przez rok stan zero top tez nic nie zaplaE ZA
    > KARTE, KONTO?
    > Czy platnosci za rachunki bede miec darmowe?
    > Czy oplaty stale tez sa darmowe?
    > Majac na mysli darmowy bankibng mam na mysli 100% darmowy banking - bez
    > zadnych wyjatkow, ze obcy bankomat nie, czy przelew nie lub typu
    > takiego, ze raz musi byc wplata...
    > Zadnych warunkow 100% free - czy Polbank jest taki?
    > Czy jesli Polbank mnie za cos jednak skroi to zaplacisz za to ty ze
> [...]

    Przecież dyskusja jest o tym czy pracownicy UMCS mogą mieć darmową
    alternatywę dla kasy uczelni. I zostało wykazane, że bez problemu mogą
    bez opłaty mieć wszystko, co zapewnia im kasa uczelni, a nawet więcej.
    Z jednym wyjątkiem - nie mogą mieć wolnego dnia na odbiór wypłaty.
    A piszesz o czym innym. Poza tym, czemu się ograniczać do powyższej
    listy? Dorzuć jeszcze bezpłatne dostarczanie przez bank gotówki pod
    dowolny adres, 24/7. I nieoprocentowane pożyczki na dowolny okres czasu.
    A może nawet bezpłatne masaże dla klientów banku, którzy odwiedzili
    oddział banku. Czemu by nie? I oczywiście za darmo.

    Matt