  • Data: 2009-11-03 00:43:18
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-11-03 01:02, witek wrote:

    > kiedyś przerabiałem coś innego i zapewne o to poszło.
    >
    > Dostajesz zaliczkę w gotówce na zakup czegoś, a przynosisz rachunek
    > zapłacony kartą, bo zamiast zaliczki użyłeś własnej karty.
    > Nie do przejścia.

    Ale zaliczka gotówkowa na zakupy to nie jest zaliczka na delegację!
    Mówisz o zupełnie innej sytuacji - tu oczywiście powinieneś płacić
    gotówką, ponieważ dostałeś ją nie na pokrycie swoich własnych
    wydatków związanych z twoim wyjazdem służbowym, tylko na zakupy,
    które robisz w imieniu firmy. Z drugiej strony księgowość mogłaby
    zaakceptować zapłatę własną kartą płatniczą - gdyby chciała. Jeśli
    nie chce - trudno.
    Ja odnosiłem się do sytuacji opisanej w zacytowanym poście, który to
    cytat wyciąłeś:
    > ostatnio sobie wymyśliła, że nie wolno za bilety czy noclegi
    > delegacyjne płacić kartą a wyłącznie gotówką :-).

    witrak()