  • Data: 2009-11-06 13:21:05
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 4 Nov 2009 18:52:54 +0100, Chris napisał(a):

    > Ciekawe, co byś poradził człowiekowi, którego obrabują przy bankomacie

    Bo w drodze powrotnej już nie mogą?

    > Nie mówiąc o tym, że płatności kartą są droższe od płatności gotówką, bo
    > wbrew temu co tu piszesz, przy płatności gotówką sprzedawcy dają rabat,
    > a przy płaceniu kartą nawet nie ma co o tym marzyć.
    > Zresztą sklepy nie przyjmujące płatności kartą są generalnie tańsze.
    > Wczoraj np. zatankowałem samochód na takiej stacji i na 50 litrach ON
    > zaoszczędziłem 15 zł w stosunku do stacji, przyjmujących płatności
    > kartą.

    Kłamiesz jak z nut. Idź do kerfura i poproś o rabat za płatność gotówką.
    Owszem, zdarza się, że niektóre sklepy które liczą każdy grosik opłatę za
    płacenie kartą starają się przerzucić na klienta, ale nie nazywałbym tego
    rabatem. Dodatkowo wielokrotnie płaciłem kartą w różnych sklepach i rabat
    dostawałem. Odnosząc się do stacji paliw. Na takiej Neste za płatność kartą
    jest czasami dodatkowy rabat.
    A sklepy które nie mają płatności kartą, nie mają jej, bo jest to dla nich
    jakiś koszt. Sępią na każdym procencie, więc nie jest na nich taniej, a
    często mają ceny wyższe niż np. sugerowane przez producenta na
    opakowaniach. Taka mała 'przedsiebiorczość'

    --
    marcin