  • Data: 2009-11-08 17:01:13
    Temat: Re: Bilonem w opornych, czyli jakie banki mogłybybyć, choć nie chcą [długie]
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > I na co ci to wystarczy? Na taksowke z lotniska, obiad w restauracji i
    > dwie doby hotelu?

    10 x 50 funtow to 500 funtow! Czlowieku to wiecej niz twoj mkiesieczny
    wyplat!
    Wyobraz sobie, ze 500 funto starcza na niezle zycie przez tydzien w
    Barcelnie czy Madrycie.

    > Rzeczywiscie, swietne rozwiazanie. Moze tobie wystarcza, ale z pewnoscia
    > innym niekoniecznie.

    Jak bym maial mozliwosc przepuszczenia 5000 funtow dziennie to bym na grupie
    takiej jak ta nie siedzial - nie sadzisz? Ty tez jak bys mial choc deczko
    wiecej niz 500 funtow tygodniowego dochodu nie siedzial bys na tej grupie.
    Tak wiec mi to wystarcza jak widzisz. Na tym to polega, ze ja moge miec to
    samo co za pol ceny... jak myslisz kot do mnie doplaca?:)) (odpwoiem ci bo
    sie zgrzejesz: ty!)

    > [ciach pierdoly]

    > Patrzac na ostatnie pare lat kursu funta, to faktycznie troche gowniany
    > pieniadz:
    >
    > http://de.finance.yahoo.com/q/bc?s=GBPEUR=X&t=2y&l=o
    n&z=m&q=l&c=

    No popatrz nie sadzilem, ze zloty taki popularny jest, tylko dlaczego nik go
    nie chce?
    Jak proponuje gosciom zlotowke zamiast funta to tak patrza na mnie dziwnie
    jak bym z salwadoru przyjechal...

    > Alez dziekuje, zachowaj dla siebie. I koniecznie kup sobie slownik
    > ortograficzny.

    Nie stac mnie.

    > Nie zrozumiales.

    Ty tez

    > Majac "darmowe" konto w UK, jestes krojony za korzystanie z bankomatow za
    > granica.

    O la boga... az sie boje....
    To prawda, ze codziennie korzystam z bankomatow za granica... na pewno
    rachunek przyjdzie p[otezny:)))
    Zrobmy rachunek, ty za uzywanie bankoamtow w swoim kraju lacznie z oplatami
    za caly banking i ja taki rachunek zrobie lacznie z wyjazdami zagranicznymi
    (przy czym jak wiesz, ja za granice biore gotowke) ten co wiecej zabuli za
    banking stawia piwo! Jestem w kraju na swieta wiec bede mogl odebrac (hint:
    od 6 lat nie zaplacilem za banking jednego pena)

    > A jak wybierzech dobre i zupelnie _darmowe_ konto w Polsce, to nie dosc ze
    > masz prowadzenie za darmo, to i korzystanie z bankomatow za granica nic
    > cie nie kosztuje.

    Podaj mi prosze to darmowe konto w polce! Ale takie bez tabeli oplat i
    propwizji ok!?
    BVo na razie tylko slysze o darmowych a tu sie okazuje nagle, ze owszem ale
    po spelnieniu warunkow, lub np. pierwszych 6 wyplat... czy tym podobne
    pierdoly - podaj to darmowe konto - tak bym mial spokoj, ze otwieram
    rachunek jutro a np. wplacam kase za trzy miesiacae a potem w UK wybieram je
    gratis z tegho banku - jak takie konto nie istnieje to PRZEPROS! I poczytaj
    w encyklopedi (w necie sa dostepne) co to jest ZA DARMO